stukat/stäkt mitt pekfinger...

hej  på er<3333

det går lite trögt för min o blogga nu efter som jag stukat elr stäkt mitt pekfinger, det var ida på jumpan då vi körde harry potter, men så fick jag en hård boll med full fart rakt på mitt finger=(
gjorde verkligen så j*vla ont att tårarna  började rinna='(
det sved o så shit mkt, så ont i mina fingrar hade jag aldig haft...

vi håller på med ett typ miljö projekt nu på samhällekunskapslektionerna, så vi ska typ bestämma en sort av affärer, min grupp(emma,ja,olivia,ingrid o astrid)valde elektronik butiker,så på sista lektionen var det dags för oss att gå ut i stan o fråga lite frågor runt om i elektronik fabriker. vi delade upp oss, så att jag o emma skulle gå runt i mariatoget o hornsgatan, o  ingrid o dom skulle ta götgatan o ringen,, det gick ju sådär för oss, vi gick in i tre butiker o två hade inte tid så vi frågade bara en. det var elon,hon som jobbade där va jätte snäll o rolig=)

mitt tjock korvfinger=P
//Lillacissi<333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: ♥Aina

stackars dig. hoppas det är bättre nu då!

vilken skola går du i?

2010-01-15 @ 17:15:08
URL: http://singit.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback