jag har sommarlov :D

sommarlov sommarlov sommarlov :D

jag e glad :D
fast ändå inte lite :(
saknar alla redan nu gryyyyymt mkt, men grattis till niorna som slipper ME nu.
fast kommer sakna niorna, hela deras klass va roliga juuuh :)

hart vart o shoppat lite kläder o småsaker till kina

juste kmr ha en blogg paus på ungefär en månad från o med månda, så vet inte om ja kmr hinna lägga in ny design den första juli, kankse slänger jag in lite inlägg här o var , så fortsätt kika in på min blogg ;) :P

ush, asso ja akn inte tänka mig när jag går i nian o hela vår klass kommer att splittas :( ;(;(;(
hur ska jag klara mig utan min klass, elr vissa delar av klassen iaf,
skulle aldrig kunna klara mig ett liv utan mina vänner ....

den häär låten sjöng hanna hp ur nian på ksolavslutningen så himla fiiiiin <333



tkr nästan att det lät mkt finare o bättre när hanna sjöng den :)

pusssss<333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: viki

Sv; Det är bra här med!

Hoppas du får en FIN dag!! <3

2010-06-11 @ 13:23:03
URL: http://vikisblogg.blogg.se/
Postat av: Anni

Hej kul du är med i tävlingen :)

Jag vet inte om det funkar på gimp tror inte de

2010-06-11 @ 13:39:42
URL: http://bloggstyle.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback