allt möjligt ida...

heej :D

hihi, har gjort lite allt möjligt ida, först så tandläkaren... :S
dom tog bort stygnen det var i och för sig bra men gjode J*VLIGT ONT :mad:
jga fick tårar, de klipte ut en bit sen drog dom upp allt :S
nu har dom typ satt ut gummiringar runt alla tänder som sitter ihop= ONT!!

aja när jag kom hem så stog gigi o hennes kompis mauritz vid dörren o välkomnade mig :P
så jag gjorde en nyd eisgn åt honom som ser ut såhär:
men det ser bättre ut på bloggen
http://coolamauritz.blogg.se/ men snö flingor oxå :)

sen så har jag gjort lite matte :thumbdown:
tråk tråk, men bra att ha det gjort :D

va ute o "lekte" elr haha mulade dom oxå i snön :P inget farligt men kul va det att se deras miner ;)
sen så nu, bilder som jag lovat :)
söt halsduk som joyce hade köpt för att hon tyckte den va gullig, så tog på mig den o fottade :P
älskade kalim, en vecka gammal <33333
my darling, sanya <3333
blåbärsmuffins som vi åt igår ;) <33

//Lillacissi<333


Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback