bad...

fy cissi!

har inte uppdaterat på länge nu, men har inte orkat elr så kan man säga att jag vart lat...
men har haft det ganska stressigt den senaste tiden, vill säga att det e öppet hur på vår skola på lördag så ni kan ju komma om ni vill...
jag går på maria elementarskola på söder, fast det e inte mkt att se

ida, så har min dag både varit uppe o ganska nere :(
först ida hade jag bild så "pimpade" vi upp klass rummet, o så rätt kul faktsist ni kan få bild på mitt "underbara" klassrum på lördag, efter öppet hus då
sen så blev min dag lite förstöd för att jag kände att jag inte riktigt, asså jag blev lite "lämnad" kändes det som, jag stog lixom lite utan för ida, men när ajg kom hem

så blev jag nästa på toppen humör igen, vrf?
jo jag fick ett sms av världens sötaste emilia!
när jag läste sms et blev jag tårar i ögonen o det sms et var det finaste jag fåt!
jag älskar dig millan, mne millan <3
skulle inte kunna leva utan dig!

du är min vän


Du är min klippa

Dig kan jag alltid luta mig mot

Du är min stjärna

Du leder mig när jag är vilse

Du är min hjälpande hand

Du finns alltid där för mig

Du är min sol

Du får mig att le

Du är min detektiv

Du ser om nått är fel

Du är min vakthund

Du gör mig trygg

Du är min andra halva

Du gör mig hel

emilia det är det här du är!
(dikten kommer från diktkonst.se)

emilia, jag ahr alltid älskat dig, och kommer göra det tills världen går under...

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Anonym

har ddu några invite´s kvar som du kan skicka till mig inom bloggsvar? :)

2010-03-17 @ 13:48:56
URL: http://amandaslillafotobok.blogg.se/
Postat av: Inez

Fiin :)

2010-03-17 @ 16:23:08
URL: http://zeni.blogg.se/
Postat av: gigi

kan du leva utan mig då

2010-03-17 @ 18:35:23
URL: http://gulligagigis.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback