glad :D

hehe, gissa vem som e glad :)

det är för att jag vill tacka denna blogg så mkt :

http://takai.blogg.se/ hon är en söt flicka på 21 år elr nåt sånt, tror jag och kan shit mkt om designer, och gör oxå världens söstaste/finaste designer :D
och om det är nått man undrar över så kan man fråga henne, hon är inte som de andra bloggarna som bara läser igenom om man har en fråga utan verkligen hjälper en, det uppskattar jag verkligen :)
tusen tack till din hjälp iaf :P

nu kan ni hitta min melj om det e nått ni vill mig på menyn :)

imron e det öpperthus, det kmr nog va rätt så kul iaf, att abra va i skolan o kompisarna, såklart, funderar på om "vårt lilla gäng" ska ha en träff under påsklovet, jga har inte frågat er men vi kan vu prata om det sneare, i så fall om ni kan blir det nog, sofia, emilia,emma,steffi,elsa och astrid :)
love u a lot  ;)

jag har iaf valt ut kläder jag ska ha imron, ska ju på teatern som vanligt så det kmr blir lite stressigt dit :S

lägger upp min outfit imorn på morronen, o så kmr jag ta lite bilder så ni ser hur min skola ser ut :)

love u all<3
//Lillacissi<333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: t a k a i ♥

svar:

awh, så lite så! ^_^ <3

2010-03-19 @ 21:43:55
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Roshanna

Vad snällt av henne^^

2010-03-20 @ 21:21:50
URL: http://elsssrosss.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback