nattinatti...

ska gå o lägga mig snart, så jag inte blir sjuk tills stora festen på onsdag, eftersom jag har lite ont i halsen, o, aa inta varför, eftersom en i min klass e lite förkyld o vart me henne ganska mkt den senaste veckan så..

men aa, vetinte varför men nyser hela tiden nuförtiden, pollen kan väl ändå inte komma nu :S

puss,sov gott,god natt, dröm sött <33
//lillacissi<333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Sofia Hedberg

haha! Jag är ju jätte förkyld:) <3

2010-03-28 @ 14:40:29
URL: http://sooes.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback