så nu åker jag...

om ungefär 10 min åker jag till teatern, ligger mittemot vasa parken så det e en liten bit o åka :P
sen tror jag att jag o gigi ska äta sushi, men när ajg kommer hem måste jag göra en labbrapport,
om inte jag hittar svaret får jag väl ringa olivia o diskutera me henne :P

juste "pillade" lite på min design igår o blev rätt nöjd fast den får ni inte se förrens på torsdag :)
den blev blå den här gången

aa, nu e det dags att åka syns :)

"dagens outfit"

byxor: maria elementar skola
tröja: H&M

//Lillacissi<333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: hanna

super fin blogg! :D

ta en titt på min ? :)

2010-03-27 @ 10:40:30
URL: http://sjunnessonhanna.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback