sista för ida...

hade lite bilder ida, fast orkar inte ladda upp dom nu, kommer väl imron antar jag, när jag åt lunch på max skulle jag testa o dricka kaffe...
eftersom steffi har snackat om att det e så gott o så så skulle jag testa, det var nog en av det äckligaste dryckerna jag nånsin dryckigt, det finns ett ord att beskriva det, blä!

sen så va jag ens tund med sanya o kalim också för att de bor så nära min morbror, kankse 10 minuter ifrån så , passade på :P

nu längtar jag tills stora festen som e på onsdag, fast ajg ska nog inte ha så stora förväntningar för om det inte va så som jag trott blir jag bara besviken men om jag inte förväntar mig så mycket blir man övverraskad ju ;)
så tänker jag i all fall :)

nu ska jag göra nått o sen lägga mig
//lillacissi<333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback