tjenare...

heej,

har inte bloggat igår tror ja, elr har ja?
ingen aning faktist e så himla trött just nu, har ni haft det bra ida?
ida har jag vart vid flottsbro o åktskidor me gigi o pappa, det blev en ganska långdag, åkte vid 10 tiden på morgonen o kom hem vid 4...
fast kul hade vi för gigi har ju aldrig åkt skidor förut :P
men nu kan hon iaf åka blåbackar :D
o har pillat lite me deisgnen, blev inte helt nöjd, någon som kan mkt om designer, jag behöver hjälp! elr någon som har någon hemsida att rekomdera där man kan ställa frågor om design...skulle vara jätte snällt:)
för vad ska man säga jag vill göra bilder elr ikoner "frostående" så man får bort lixom kanten från en liten bild, någon som kan hjälpa till kanske ?
annars så ska jag till tandläkaren imron o ta bort min stygn från munnen, ni vet operatioenen...
har tagit lite bilder ida oxå, emn lägger upp dom imron,
det här blir det sista för ida, ska va inne på fejjan o sen vet jag inte -.-
men något hittar jag väl på, längtar tills fredag, mmh, ni som vet vet ju vad som ska hända :D :D
haha, vilken onödig mening"ni som vet vet ju"...

så här e den nya om ni inte ser skillnad
såhär e den gamla
ändade bara pytte lite som ni kanske ser :)
va hos sanya igår, tog lite bilder då oxå ska lägga in allt imorn, puss på er ;)
//Lillacissi<333333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: gigi

Sv:japp vi har vart ute idag...

Sv:du vet det,det är du!

2010-03-04 @ 17:31:39

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback