USH!

sorry sorry orkar inte göra några "bra" inlägg ida, har bara skrivit helt meningslöst...
inge bra jag vet, emn det blir så när ajg ahr mkt att göra, måste plugga kemi o göra matte nu,
så det här blir inget vidare inlägg heller

på simningen elr rättare i huddinge simhall träffade jag veronica hon är syrra till paula, paula e jätte söt o jag simmade med henne förut, hon e verkligen både söt o snäll :D
veronica kom ihåg mig, vi hälsade lite o så :)

annars så e allting som vanligt igen efter torsdag, kmr att ha det lite stressigt, fram tills dess, emn det står ni väl ut med?
vill iaf, berätta att min dag uuda har varit super förutom att det vart stressigt o så, annars så ahr lektionerna o så vart roliga ;)
hoppas det blir så irmon oxå, fast det e inga lektioner imron, som jag direkt ser fram emot...

lya bilder laddar jag upp på bloggen imron elr tror inte det, anske på torsda/freda kmr ha det stressigt under veckan så förvänta er inte så mkt !
men ni kan ju alltid kontakta mig på bloggsvar elr nått sånt om ni vill mig nått

pözz
//Lillacissi<333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: FOTORUM

jag vet faktiskt inte ^^



idag har många klickat sig in faktiskt (a) rena mer än 600.. men dom flesta säger att de hittar till min blogg genom andras, så kommentera i andras bloggar och se till att hålla bloggen uppdaterad. vilket jag tror du gör! :)



sen har jag vänner, familj och såna på min skola som läser min blogg, de är ca 50 st eller så som läser utan kommentarer (& utan blogg). :) länkar också på chat sidor såsom facebook & apberget :)

2010-03-10 @ 00:09:15
URL: http://jsomijenniifer.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback