e man bäst elr e man bäst?

haha XD
klockren rubrik :P
ja e bäst, hittade min mobil sladd så här får ni bilder
min älskade laptop <3 med windows 7 :P
valborg, i lida
hahah, min tröja ja hade ida, asså sofia hp du blev ju så svart sjuk elr hur XD haha, skoja bara :P ♥
sorry, sak vända rätt bilden nästa gång :P

//Lillacissi<333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Nicke

vem va det som skrev i <3 U på din hand?

2010-05-05 @ 21:19:40
Postat av: cissi

sv: hahah, det va min underbara kompis steffi som skrev det :P

2010-05-06 @ 19:24:42
URL: http://lillacissis.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback