hur f*n lyckas jag ....

hur F*N lyckas jag med att glöma böckerna när jag har prov imron, ska inte ha stora förväntningar om hur det kommer gå då :S :'( :/
asso VA F*N , hur J*VLA dum får ja va ?!!!!

D A M P på mig själv !!!!!!!!!!

VA F*N !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hur ksa ja nu klara provet imron :S ....
tur att aj har emma som skanna in alltpå datan o skcikade till mig, min älskade emma, vad skulle ja va utan dig ???? <333333333333333333333333333
love u ♥

kommer ha D A M P på mig själv hela dan, va F*N, hur jävla ströd får jag va ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Roshanna

Vad snällt av henne:)

2010-05-08 @ 23:59:12
URL: http://elsssrosss.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback