natti...

god natt, jag e super trött har itne sovit bra inatt elr ja sov bra när jag väl somnade, tog lite tid innan jag somnade ...
ska lägga mig nu så att inte millan o dom får ungås med en gnällig cissi hela dan imron , jag vill ju vara en glad o sprallig cissi ;)

längtar tills lörda, inser att jag måste städa mitt rum, har prov på torsda har inte börjat plugga, hur ska jag hinna med allt :S

måste sätta fart med allt plugg och sånt imorn -.-

nu så e det dax för sov dax




lots of love from lillacissi♥

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback