en rubrik ska det väl vara här..?

är inte på bästa blogg humöret...

skulle bara vilja fråga om det är någon som har nått förlag på någon glad låt?
skulle vara gllad för svar :P
 är "I'm yours" en glad låt?

så bli så skönt med lov på freda har vart så mkt nu för tiden...
både posetiva o negativa...

det är något speciellt med Fahrenheit, många av er kanske tänker "...ooh nej nu ksa hon börja snacka om dom igen...!" med dom betyder för mig, man kan säga att dom har gjort så att jag ahr något mer att leva för jag jag inte är på topp.
Dom får mig att må braa! många ggr har det blivit så att jag gillar något jätte mkt, sen börjar folk runt om kring mig skämta om det o snacka om det hela tiden o jag på nått sett bara gillar det då för att alla tror att jag gör det...
det vill jag inte nu, och jag kmr inte de, Fahrenheit är något speciellt för mig!

Ja vet att många inte tkr om Fahrenheit, o så , men respektera att jag gör det, det kan ni väl ändå göra?

Fahrenheit är något alldelles speciellt för mig, ingen kan ta deras plats, inte nu iaf!


typ exakt ett år sen nu...

//C



Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback