livet är hårt...

man får inte alltid som man vill...
den här helgen  har både vart den allra sämsta men bästa på en gång...
det är lixom massor av grejer, jag tror jag aldrig har gråtit så länge och så mycket... en hel förmiddag + lite till... jag kunde inte kontrollera det, tråarna bara rann över allt som hänt.
men samtidigt så hade jag det väldigt roligt med alla mina kusin hos farmor o farfar under det kinesiska nyåret .
lördag, jag har aldrig under hela mitt liv, 14 år, gråtit så länge och så mkt, det e helt 7kt...

orkar inte e bara helt slut orkar inte prata orkar inte plugga orkar inte göra nått, vrf? vrf?
vet inte vad det e med mig?!
VRF?! allt på en gång ...!!!

jag pallar inte med allt det här , vrf? vrf, ska allt komma på en gång... just igår, lördag den 5/2-2011
det här datumen kmr jag nog aldrig glömma men jag hoppas hoppas att jag kmr glömma bort det snart....

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback