najs dag eller...?


en najs dag?

vet inte, det har vart en as najs dag i skolan faktist fett slapp o så men det utanför skolan då...?
hemkunskapen va fett najs, gjorde pizza o bullar, mums! sen så sitter vi bara o snackar på hemkunskapen :P

men utanför skolan, vare inte lika najs...
för det första hade sträckt nacken...så va väldigt stel ida.
sen så har det stått lite på nätet att Fahrenheit kanske kmr att splittas, först trodde ja det inte alls, men nu börjar jag faktist att oroa mig... :(
det här kanske låter töntigt men jag menar det, jag tror jag seriöst kmr börja gråta om dom splittras... dom beyder för mig...
så ja känner mig inte riktigt på topp just nu :/

//C



Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Rahul

Fin blogg :P

2011-02-24 @ 16:55:25
URL: http://whalle.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback