Nice...

everything is so nice right now !

2 veckor till sportlov! inga prov fram tills dess! det ända som e dåligt är att ja inte fått prao än... -.-' lappen skulle inte idag har fortfarande inte fått svar....

det känns bra, det är någonting som har hänt med mig, fast jag vet inte riktigt vad ? :/
det känns som om någonting har släppt ja tkr inte det är pinsamt att prata framför klassen längre, jag känner att jag trivs, jag kan typ säga vad jag vill utan att vara rädd för att alla ska kolla snett på mig,
det kanske låter helt sjuk o töntigt, men det är sant !
så sköönt :)

längtar så sjuuuukt mycket till sommar, och just nu när man längtar som mest, snön börjar smälta, isen börjar smälta, självklart så ska det börja snö igen...
det har ju typ kommit en decimeter till snö -.-''

saknar sommar!


efter HK resan, så har jag permanentat mitt hår :D så det e skit rakt nu, sen så har jag satt upp lite afficher på Fahrenheit i mitt rum så det ser helt awesome ut!

//C




Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: -wisan ida thaweesap♥

söt bild :)

2011-04-08 @ 19:50:41
URL: http://wwisansaya.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback