en dag till....

jag vet den här veckan har det inte vart nåt bra bloggande men har så mycke för mig hela tiden, det är olivias fest ida och så är det veckan innan höstlov.aja men jag ska skärpa till mig till söndag elr kanske lörda vet inte för imorn ska gigi till simtävling o jag ska hjälpa till o så...
vad händer hos er ida då??
gud va skönt det ska bli att få ha höstlov!!!!!!!!längtar tills alla lektioner är slut ida:Pmen vi ska ändå bara ha tre lektioner ida.det är ju typ fn dan imorn men skolan ska typ fira ida, då är vi i kyrkan i typ två timmar(tråkigt!!!!!)men då kan man iaf bara sitta o slappa. nu måste jag gå, syrrans ska va vid skolan tidigt ida så jag får oxå det:P
bjuder på en bild bara för att det inte ska vara så tråkigt:P

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Inez

Jag har fått höstlov nu! Har du? :D

2009-10-23 @ 17:41:32
URL: http://zeni.blogg.se/
Postat av: Inez

sv: Tack detsamma! :D

2009-10-24 @ 14:41:54
URL: http://zeni.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback