my life will suck without you ...

vad skulle jag vara utan dej/er?
vad skulle jag leva för då?
ni är mitt ända skäl till jag orkar fortsätta leva ...
utan er skulle jag inte vara ett piss...

ni vet vilka ni e hoppas jag
det finns fler kompisar jag skulle vilja lära känna bättre,
det finns dom som jag glidit ifrån lite som jag skulle vilja bli shit bra kompisar igen !
det finns massor av människor här på jorden som jag skulle vilja lära känna,
men just nu i det här ögon blicket är du den viktigaste personen

du är viktig, jag bryr mig om dig, jag lovar det !
jag saknar dig ...


Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback