förlåt...

hej o förlåt för att jag inte har bloggat så ofta. jag vet att det är vissa som följer min blogg varja dag men jag har inte haft tid o blogga. Jag ska iaf försöka hinna med ett inlägg om dagen iaf. men under hela juli kommer jag nog inte blogga. Men om ni har tur kanske jag gör ett inlägg då o då... Justa imorron ska min kusin Denki komma över till mig, jag vet inte vad vi ska göra antagligen spela wii men vem vet. Idag tog min kusin Chris studenten,GRATTIS CHIRS!!!!!!!!!På tisdag ska jag som vi vet om ni läst min blogg, att jag ska till grönan,JIPPI!!!!! fast hoppashoppas det blir fint väder...
puss lilla cissi<3

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: lilla cissi<3

jag menar GRATTIS CHRIS!!!

2009-06-05 @ 21:22:57
URL: http://lillacissis.blogg.se/
Postat av: DxThAcKEr(Tim)

hur längen

har du haft den här bloggen

2009-06-05 @ 21:55:18
Postat av: fabbe

Tänk lite snälla tim, kolla på det första inlägget.



Min bror tog studenten idag och jag är sur att jag inte fick va med på hans flak :(

2009-06-05 @ 22:03:19
URL: http://fabbesblogg.blogg.se/
Postat av: cissi

jag har haft den i typ 1-2 veckor

2009-06-05 @ 22:05:29

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback