hemma...

så nu e jag hemma från simingen, men sorry jag kommer ta igen att blogga efter den här veckan, elr kanske nästa vecka=( har biologi prov på fredag som jag tjatat på o om två veckos har jag både fysik o spanska prov, sjuk jobbigt=(men det e bara 4 veckor till jullov!!!=D

juste, ida så hade vi kör fram till lunch, o sen var det bara typ slapp lektioner.aa det har annars inte hänt så mycket.
men asså det e typ ganska många som bryter ben o så nu, först min mamma som bröt hälsenan, sen en i vår pararell klass som bröt foten , o så i måndag kom nisse(kille i vår klass)med typ en spricka i sin hand...hoppas jag inte e nästa=S
imron sak ajg ta nöff nöff sprutan!!kommer dö=(
o om jag blir sjuk efter det till fredag ska ajg ändå vara i skolan då har ju vi som sagt biologi prov om inte jag gör det kommer jag säkert få IG i biologi='(

men nu dagens låt/artist

kanske inte den allra bästa låten, men ganska bra tycker jag iaf=P

starade min dag med den här låten=)

 

PEACE AND LOVE//Lillacissi<333333333


Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback