no gooooooood....

hejsan svejsan<3

jagvetjagvet, har varit dålig på att uppdatera den senaste tiden=(ska bättra mig, promise, men har så mkt i skolan nu för tiden=(

nu hiss o diss för veckan:

-att vricka foten gör så jäkla ont!

-några i klassen som stör, o förstör på lektioner, om du känner dig träffad sluta med det då!

-alla läxor o prov, jobbigt!

- gris sprutan

-Millan som bryr som om en<333

-Soffan som kan göra en glad om man känner sig nere<3

-sova, e trött, gillar o sova=P


så det var allt för ida, nu ska jg lägga mig<33





Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Hej! Vad roligt att du vill vara med och tävla om att bli veckans blogg. Dem som går vidare till röstning väljs imorgon 15/11! Allt bra med dig annars?

2009-11-14 @ 17:40:45
URL: http://jessicalillsmeds.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback