så taggad inför imorn -.-

heej :)

jag e ju jätte taggad inför proet imorn *HOST* eller hur??
känns som jag inte kan nått endaste skit ...
mne det får gå som det går, för jag har gjort mitt bästa :P
det har vart en extrem trött dag i dag, o massor av olika saker har hänt, på gympan va de shit kul när tjejerna ÄGDE killarna på spökboll o sne nån boll lek, första gången sa dom:
glad för att ni vinner första gången på året ^^
andra gången:
äsh, ni har bara tur nu kör vi revanch, och ni kör vi hårt grabbar !
tredje gången:
*suck*
dom sa inget då, blev bara tysta...

haha totalt ägda :)
fast vi ska nog inte vara så glada för att våra killar e snabba o bra på sport, dom äger oftast ut oss...
men inte den här gången, se killar, vem sa att tjejer inte e bra på sprot ;)
inte alla killar säger så men många...



ska bara läsa lite biologi till, sen så ska jag lägga mig så jag får bra energi tills imron på provet, första lektionen oxå*SUCK*

löv ya !

//Lillacissi<3333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Roshanna

Precis så där var det för oss också:O på idrotten för nån vecka sen körde vi spökboll och tjejerna ägde, eller på andra vann de för att de fuskade så egentligen vann vi alla 3:D



sv: Kola:)

2010-04-23 @ 19:17:54
URL: http://elsssrosss.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback