ska stänga av datan snart...

ska nog stänga datan snart, det e ju skola o prov imron, så mans ka nog lägga sig liet tidigare så att man e på humör imron, och orkar med hela dan=)

hela förra veckan va det typ som om jag halv sov hela tiden, elr ja jag va i min egna lilla värld o drömde, för att jag inte kunde sova.

kyra gmn, har varit i funäsdalen o det tar typ 8 h upp dit, men hon har säkert haft det super där med sin dansgrupp=)
hon kmr hem 11 ikväll...

nu ska jag välja kläder tills imorn, packa min lilla väska=)
har syslöjd på morronen, jag håller på att göra en tunika, kan rita en bild så akn ni se hur den kmr att se ut=P

glöm inte!

fråga på nu
//Lillacissi<33333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Niklas

har du nån kille?

2010-02-02 @ 18:46:33
Postat av: Tim

HAHA niklas........ vänta..... who... to... fuck... are you

2010-02-02 @ 23:25:59
URL: http://timjrenos.blogg.se/
Postat av: cissi

haha ingen aning

2010-02-03 @ 16:32:22
URL: http://lillacissis.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback