2 juni ...

heej !

underbart väder det e ute !!
har typ vart en ganska lugn och normal skoldag ida, efterskolan va ja med millan emma o hanna, vi skulle köpa present till jenny, hon har fest på freda.
så efter vi köpt present köpte jag och millan en varsin kaffe cooler på seveneleven :D
det va shit härligt o dricka en kaffecooler och sen gå runt på stan i det soliga vädret :)

nu sitter man mest och slappar framför datorn, imron e det idrottsdag, fast det kanske ja redan sagt ?
men whatever, vill typ ha mina pumashorts ja fick fast att hoppa längdhopp i dom känns inte direkt så lockande, byxorna fylld med sand nån frivillig ??? ;)

ibland kan min syrra va lite söt <3
lots of love lillacissi♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Gabby

Haha ofc ;) har en svag känsla att vi kommer vinna stort!

2010-06-02 @ 18:25:36
URL: http://justgabby.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback