trött...

är så himla trööööööött...
fast det har vart en super mysig dag,
först sovmorron,
sen drog jag till skolan o där fikade vi lite, sen körde vår grupp
upp snövit elr snow white^^
och gissa vem som e snövit ^^ haha jag

sen åkte nästan hela vår klass till Grisslinge :D
en underbar dag med klassen innan sommarlov !

nu e man helt slut, imron e det bara skolvslutningen kvar
sen har jag klarat av hela 7an :D

mitt dator e lite konstig,
höll på att fixa en film men helt plötsligt bara
dampar den typ :S :S

hoppas det inte e nått fel med den :S !



pusssssss<333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Roshanna

Haha vad kul:) min franskagrupp gjorde också en snövit-teater^^



sv: Tack(:

2010-06-13 @ 15:23:33
URL: http://elsssrosss.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback