elevens val :D ♥

asso elevens val gympa och  gympa lektionerna e dom jag mest ser fram emot under veckans gång :D
har verkligen så kul på dom !
spec på elevensval , då alla kämpar verkligen!
fast det är typ bara jag,emma o millan som e tjejer resten är killar från vår klass,7b,8an o 9an.
ida skulle vi kört brännboll men så bad vi magistern om att få köra fot boll så fick vi det :D :D :D ♥
älskar när elevensval kör fot boll, det e verkligen shit kul, även fast mitt lag förlorade med ett mål så var det bra och jämna lag, en av de bästa elevsval lektionerna som vart faktist :P

även om ja fick två skott i magen ...
det va en i 7b som sköt, men han va schysst o sa sorry o fråga om det gick bra, så det e chill nu
det gjorde riktigt ont, lite tårar som rann, emn ja körde iaf, blev lite röd efter men det e lugnt :)

vi har en elevens val kvar... sen e det slut :(

ja man blev ju blööööt på min fest ;) <3

jag och min vattenmelon nu ^^

lots of love lillacissi<3333333333



Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: matilda

hej, ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2010-05-28 @ 20:51:45
URL: http://matildakristinaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

visst , ahr lagt till dig nu :)

2010-05-28 @ 20:54:53
URL: http://ameliaseeholm.blogg.se/
Postat av: matilda

sv visst, har lagt till dig nu :)<3

2010-05-29 @ 09:38:57
URL: http://matildakristinaa.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback