idag :D ♥

har verkligen haft en super duper dag ida :D !
först gympa körde vi "palla äpplen" sen på rasten satt vi typ bara o snackade,
blir så j'vla sur på vår klassförståndare,  titta, på engelskan va inte gia ( vår lärare) här  ida så vi skulle ha vikarie  o lalala :P
då står vi där ute o väntar på att nån ska komma, alla står ba o snackar o så, sen efter 20 kommer vår klassförståndare upp o ba "det e konstigt att ni inte vart där nere i lärarerummet o hämtat nån lärare! "
hon gjorde så att det helt plötsligt var vårt fel att ingen lärare kommer upp ?!!!
så hela klassen stog o surade på lektionen så fick vi ha matte på engelska, när hon frågade en sak orkade ingen räcka upp handen :P ^^

sen på lunchen satt typ alla o snacka shit om henne
men iaf på lunchrasten hade vi shit kul, ja,millan,soffan o emma spelade fotboll me killarna :D
det va shit kul verkligen igår o ida var det roligaste lunchrasterna på den här terminen tror jag
igår så satt ja o soffan o snackade me killarna i klassen typ, sen så "busade" dom lite o så, men skrattade typ hela rasten !

sen så kollade vi på film, marie antonette( stavning?) typ dom fyra sista lektionerna fast det tog typ en halvtimme för vår fröken att sätta igång filmen,  ljudet, sen fick niorna komma ner o hjälpa till o så. sne så såg vi filmen, o det e lite kul när alex håller på o asso skämtar o så, kan berätta lite snabbt:)
ja frågade alex om han hade 6-pack , hehe
han hämta en stol o satte sig breve mig o såhär la armen runt mig o ba, cissi du vet jag har magmuskler men har bara 4-pack just nu o så, sen så fröken ba, nu sitter alla var o en för sig, alexander, sitt inte o häng på cissi.
drf tycker ja att klassen tajt för typ alla killar håller på så typ :P

sista rasten va det kul för att , haha nåra i vår klass gick till min syrras klass(3an) o hoppad hopprep med dom :P
sne kom niorna oxå ^^
det e så kul nu när vissa delar av klassen verkligen e tajta, det e synd att alex ska sluta :'(
som sagt 8 år i samma klass e inte lite, tkr att han inte borde byta ...

sen slutade vi typ 20 i 4 :D
så jag drog hemmåt, eftersom ja inte gick på träning ida,så gick jag hem från tullinge station ;)
känner mig duktig det e inte jätte långt men en halvtimme gick jag men en TUNG väska -.-'


det blev ett lite längre inlägg idag, tror att dom flesta inte ens läser igenom hela inlägget, men det känns skönt att ha skrivit det roliga som häänt ida,
en riktig bra dag på ganska länge!


//Lillacissi ♥♥♥

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback