so many things had happend just in one day...

rubriken säger ganska mkt i det här inlägget, från en sådär start på min dag till ett ganska bra slut...
första lektion skulle jag haft slöjd men det blev tydligen musik istället-.-'
jag har inget emot musiken men just ida när jag skulle göra klart så var det inte direkt rätt läge att ha musik tyckkte jag iaf .
gud va alla e sura på mig :(
känns som om jag har glidigt ifrån några kompisar men kommit vissa kompisar väldigt nära.
ja skulle nog vilja vara lite bättre kompisar med dom som ja har glidigt ifrån lite...

ja kan säga att det va inte direkt nån bra spanska lektion ida :(
men i sutet av dan skulle vi slutat kvart över tre men jag stanna i slöjden för att göra klart istället :P
så jag blev klar med mitt linne :D

sen så har det gått väldigt upp och ner ida, om ni fattar vad ja menar...
saknar <3

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback