The summer is here !

jag älskar sommarn det är min favorit årstid, så himla skönt att kunna vara ute o så .
mitt humör följer efter vädret eller hur man ska säga, om det är soligt blir jag automatiskt glad :D
på lörda har jag tänkt att ha en grill fest hemma hos mig, men enligt vädret nu sägs det att det ska regna ;( ;(
allt jag kan göra är att HOPPAS på att det ändras !!!

och juste, jag åt vattenmelon idag, fatta vad gott det var! :P
vatten melon är nog min favorit frukt :D

detta hade man på sig ida:

asso det är ett vitt bas linne,sen egentligen ett svart linne som jag har vikt ner :p men jag hoppas det inte märktes ;) sen  ett skärp och ett par tights ♥



//lillacissi<333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Roshanna

Jättefint:) haha vad smart, och det syns inte alls;)

2010-05-18 @ 21:04:28
URL: http://elsssrosss.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback