vårkonsert imorn...

alla som vill får komma det e GRATIS ;) ^^
så får man höra vår lilla kör sjunga :)
det är på högbergsgatan 52 om ni skulle vilja komma :)

lägger upp vad jag ahr på mig imron, det blir typ vit överdel sen svarta leggings, vår klädkod, ganska tråkig men ändå

som sagt har inte haft nån bra dag men andra ord en riktigt piss dag verkligen :'(
men nu e det helt ok, ska gå o lägga mig snasrt så att jag blir pigg och glad imron igen :D


jessica fottade mig o oliva på nån engelska lektion nån gång :P

//lilacissi<333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: cissi

höhö, glömde skriva att konserten är klockan 7 :P <3

2010-05-25 @ 22:31:07
URL: http://lillacissis.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback