oohh noooo....

höstlovet är snart slut :'(

då blire skola igen -.-'' saknar alla i klassen o så fast annars skolan o så e inte så saknad....
fast varje dag som går är en dag närmre till jullovet ;D <3

lovet har gått fort men med stor glädje :D <33

just nu dunkar musik i rummet med fahreheit :P
vill verkligen inte att lovet ska vara slut ... :(

under lovet har jag för det mesta vart med emma, som i torsdags när vi va på bio så failade vi liiiiite när det gällde biljetterna ... :P
sen så har jag vart lite me kusiner o bara tagit det lugnt :)

hur har erat lov varit?
 jag o emma :* <3

pussss <33


Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback