fortfarande sjuk...

har varit sjuk i en vecka o e tröööött på de, har inte gjort nått, missat massa, har massa plugg men orkar inte....
sjukt mkt o ta igen nästa vecka+tusen prov -.-
venne vad de e me mig, grinig hela tiden, blire så när man e sjuk ?

en sak som itne många vet om mig e att jag börjar gråta när jag blir irriterad/arg så den här veckan har det dykt upp lite trårar inte för att ja varit ledsen direkt :p
en grej som ja har blivit skit irriterad för e spanskan, asså hur tänkte jag när jag valde S P A N S K A ?!
och varför har jag H E M S P R Å K, det är SKIT!! lär mig inte ett piss och vår lärare e nog lite dum i huvet.....!!

en sak som glädjer mig skit mkt e att Aarons album äntligen har kommit(fast till min kusin) efter en heeeel månad!!! äntligen ska ja hämta den imorn :D :D :D :D
typ det ända bra som har hänt :P

//C


Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback