äckel väder...

äckel väder, orkar inte med mer snö -.-''

vill ha sommar!

när blir det sommar egentligen? vrf är det så kallt nu, jag orkar inte!
saknar sommar o våren så sjukt mkt...
vill ha lov nu, vill ha sommar nu, vill ha massor av saker nu!!!

tog mig typ en timme o kma hem, inte så mkt egentligen, men SL har slösat bort massa med tid ur mitt liv som jag aldrig kommer att få tbx, bara för den här äckel snön...
SL, efter så här mkt snö så här många ggr kaos, borde ni inte göra något åt det ?!

j a g   s a k n a r    s o m m a r n ! ! !

//C


Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback