ida...

kom precis hem från skolan..juste lilla chilli e hos mig, så nu sitter jag här o bloggar medans jag äter mango(mums).ni kanske har märkt att jag har lite lite biilder på mina inlägg nu men nu så börjar skolan o så...ida har jag haft engenlsak med fröken gia hon verkar vara jätte snäll o det är jätte skönt att ha henne, musik,biologi med magister zazzi,spanska o bild...hur har eran dag varit?juste på lunch rasten gick vi hem till elsa o flumade lite hih;P

nu ska jag plugga lite till biologin....

psst...inlägg kommer nog ikväll eller imorn efter skolan...

pussilipuss LillaCissi<333


Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback