planering...

hejhej, igår kom sanya o min kusin o hälsade på. vi hade så klart shiit kul tillsammans. aja här kommer min planering för veckan:
måndag(ida):inget
tisdag:måste göra engelskan
onsdag:måste göra kinesiska
torsdag: faster kommer o kollar min kinesiska
fredag: till denki!!!!!Yeah
lördag: hos denki
söndag: hos denki, kommer förmodligen hem

juste det börjar "närma" sig skolstarten behöver nog sätta igång men läxorna. glömde o säga jag har köpt the sims3 fast har inte hunnit spela så mycke. vill träffa kyra o soffan innan skolan miss u all<3
carolina(mammas kompis dotter, ikina)o jaggigi,peter,michelle,jag(i kina)coffe(michelles katt)(i kina)jag o mormor, miss ulilla sanya igår i hanmattan<333

puss lilla cissi<3

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: cissi

häng mattan mnear jag

2009-08-03 @ 13:44:33
URL: http://lillacissis.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback