skönt...

äntligen e jag klar med engelskan!!!!!då blir det inget stress med det.:)kya har inte ringt mig än undra om hon har vaknat?jag ville bara fråga om hon ville vara med mig nån dag. nu kommer en planering för dagarne som kommer.

måndag17/8:till kusin kwok man
tisdag18/8: e hos kwok man
onsdag19/8: e hos kwok man, kommer hem??
torsdag20/8:??
fredag21/8:??
lördag22/8:??
söndag23/8:??
måndag24/8:SISTA LOVDAGEN!!!!!!!!!!!!!!
tisdag-fredag25/8-28/8:skola, special shema??

kyra om du ser det här kan du ringa mig då???snälla!!!!!!

pussilipuss LillaCissi<3333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Anonym

ja det kan jag göra..de kommer nog en i veckan som kommer :P

2009-08-16 @ 14:56:53
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback