ledig!!!!

hej min kära blogg<333

jag har vart hemma ida, o inte gjort nått spec,vi va lediga från skola. Det e jätte skönt o bara få va lediga en dag=)
jo,jag har gjort elr börjat på min labbraporter,på måndag ska jag till tandregleringen igen. Då ska jag byta min tandställningsfärg till röd,eftersom det börjar närma sig julen=)
julen är det mysigast o härlgaste som finns=D
lussebullar,julmust, ja o allt det där,o så en shit härlig stämning.
juste efter som jag inte ens har fått nåra frågor på min frågestund,så kan jag likak gärna avsluta den=)

lussebullar e det godaste som finns=D


Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: alicia

hej! just nu har jag frågestund på min blogg. fråga mig vad som helst!



ps: ja älskar också julen. ds

2009-12-04 @ 23:56:18
URL: http://palaceprincess.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback