lucia and idol...

heej min kära lilla blogg<33

har varit lite dålig uppdatering här=(
det e pga álla lucia tågen vi håller på med nu,men nu e dom över iaf=P det sista förhöret vi har i skolan e på tisdag i samhälle. sen e det over!

ja som sagt har jag gått i luciatåg, igår i odd fellow(obehagligt o konstigt ställe) nån församling sak typ...
ida, gick ajg upp runt halv 6 för a´vi skulle vara vid musiksalen, 07.15
men det har varit shit kul, nu känner man asså alla i ffrivillig kören, o det e ett shyst gäng vi snackar om här=D

annar så ahr jag,millan,emma,elsa o elsa ätit lunch hos en kompis till min mamma(äger en resturang). sen avr vi hemma hos emma o snackade lite tjejsnack bara. men missade mammas pojkar igår=( synd måste kolla på repris;)
imron ska ajg på genrep på teatern vi ska ha nån julshow.

nu måste ajg gå,

michelle,me and gigi

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback