nyduschad

heeej bloggen<3333
jag e nu precis ny duschad, snart åker jag vi(min familj)till min moster o kusinerna(denki,waihong) hänger med såklart.
ja du har inte mycket o säga, jo fick ett nytt wii spel som julklapp, den heter mario and sonic at the olympic winter game, shit kul faktist. man åker skidor skridskor osv.
fick oxå en ny halsduk o mössa.
ny ska jag äta lunch, ses

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Anonym

Hej! jag läste den där taskiga kommentaren om att din blogg inte är bra. Själv tycker jag att din blogg inte alls suger! Du kan kolla den personens ip-adress genom att gå till ''översikt'' sedan klickar du på ''kommentarer''. Där ser du alla kommentarerna. Under varje kommentar ser du en ganska så liten text där det står '' IP:.........

Alltså det kommer stå en massa nummer där istället för punkterna. Du kopierar den taskiga personens ip och går till hemsidan som heter: whatismyipaddress.com

När du väl är på sidan ser du en karta och och en massa nummer i liten ruta. De där nummrena är din ip adress. Du tar bort din ip adress och klistar in den taskiga personens ip, när du är klar med det klickar du på knappen '' trace now''. Så nu vet du nog var den personen bor hehe. Det kan bli lite fel, så testa med din ip adress först.

2009-12-28 @ 19:54:57
Postat av: Anonym

fick du min kommentar om ip adress eller måste du godkänna först ?? hehe ser inte kommentaren :)

2009-12-28 @ 20:05:27
Postat av: cissi

tack så mkt, för att jag vet att jag har nåra läsare som gillar min blogg=)

2009-12-29 @ 11:01:47
URL: http://lillacissis.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback