pic's

för typ nån månad sen var de här bilderna tagna:

hehe,begravd i snön(gigi)dom underbaraste vännerna man har i världen<3333från vänster:millan,steffi,emma

TACK!för att ni finns!och för att vi  har träffats o bilvit kompisar=Djuste glömde tacka steffi för det finaste o sötaste julkortet jag nånsin fåt=)
millans fina äpplegigi,nån gång i tekniska museetchilli nån gång hon sov i mitt knä

bilder under de senaste dagarna:
bingo,julafton hos farmorgigi,efter vi har sett avatarvåran underbara fika hos joyce som vi gjort;)rulltårtorna blev lite brända, men gjortde nog ingen skillnad=P
sötaste sanya låg o sovdricker sin välling

ja, bilder på julklappar kommer oxå senare=)


Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: erica

SVAR: Jag gick in på http://designadinblogg.se Sen trycker du på design. Sen på roligheter och widgets sen står det allande snö. Så trycker du där. Och då kommer det upp en beskrivning :) <3



Hur mår du annars ? :) <3

2009-12-29 @ 14:20:20
URL: http://eriicahansson.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback