plugg,plugg o ännu mer plugg+FRÅGESTUND

heej bloggen<333

mmh, den här veckan ere ju extra mycke plugg, fast ändå så har jag redan gjort en hel del=)
sp provet igår, svenska o samhäll redovisnignarna ida, gick faktist bra på båda. på svenskan fick vår lilla grupp nån skrattanfall=Dva faktist shit kul, men dom andra i klassen fatta nog inte så mtk,heh=P
har faktist inte så mkt mer o säga utom att jag måste plugga fycik nu, har inte pluggat så mtk o har prov på torsdag.

men efter som inte ajg kommer att ha så mtk tid den här veckan, så tänkte jag starta en frågestund=D

FRÅGESTUND!!!!!

fråga på;)
(avslutas på söndag, då jag svara på allt)


Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback