sorry för dålig uppdatering...

för min dåliga uppdatering, ledsen, men har varit sjuk de senaste dagarna.

föresten
 

underbara jul sånger ;)

har oxå varit dålig på att lägga upp bilder men det blir lite videos från youtube istället;)men bilder kommer=)
ida ska jag iaf till min farmor, hela vår släkt från pappas sida ska fira tillsammans, imron hos mammas kompis i övermorn hos min moster då släkten från mammas sida träffas=)
fullt upp+ att jag e förkyld.vi gjorde en iglo hos min kusin som jag nämt den blev inte jätte stor men till räcklig;)

nu åker vi=)

HO HO HO A VERY MERRY CHRISTMAS TO YOU<333333333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Filippa

sv; God Jul på dig! Hoppas att du får fina julklappar :)

2009-12-24 @ 14:34:54
URL: http://flings.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback