=(...

för typ 3-5 veckor sen så åkte mormor i på sjukhustet, hon fick stroke. o nu ligger hon på karolinska i huddinge, det har gått bra o sådär. som ni kanske vet så bor jag i tullinge i botkyrka. Nu har dom bestämt att flytta mormor till danderyd i ett vårthem, då kan inte vi hälsa på henne så mycket, fatta va långt bort!!!!!!!!!!!!!Hon kan ju inte svenska...mamma e ju jätte ledsen så vad ska jag göra?????=(dumma sjukhus!!!!!!!!!!!!o vi vet inte hur länge hon ska ligga där heller!!!


Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Anonym

menar vård hem

2009-06-16 @ 12:50:15

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback