Lite kort...

hejsan!
Idag som ni kanske vet ska jag till grönan me nåra till. Nu sitter jag här på pappas jobb, o väntar på att klockan blir 11.00, för 11.20 ska jag till tandreglering o sen äter vi lunch o sen kommer denki o hennes pojkvän o hämtar oss för vi ska till grönan!!!!!!!hoppas solen tittar fram oxå, kanske träffar man nåra kompisar oxå, vem vet? Jag vet att jag inte har bloggat igår men jag har inte "tid". Jo jag har "tid" men min moster o kusin skulle åka tillbaks till Hong Kong så man vill ju va med dom lite extra elr? okej, jag bloggar mer ikväll.(om jag hinner, jag vet inte vilken tid jag kommer hem)
det här är denki förresten<3
puss på er så läng<3

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: cissi

yesyses solen tittar fram nu!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-09 @ 12:55:10
URL: http://lillacissis.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback