natti natti...

Det börjar bli lite sent nu e lite trött e ni det? Jag kommer typ sitta vid daten en kvart till sen lägger jag mig. hoppas det blir fint väder imorn då kanske vi ska grilla. Det här är en lista jag ska hinna med o göra under sommaren 09:

1.slappa
2. åka insane+frittfall(stavning?)
3.vara med kompisar
4.vara utomlands
5.umgås med kusinerna
6.bli lite nyttigare
7.få en lite bättre kondis
8.hoppas på att jag växer lite
9.läsa böcker
10.blogga som en galning(inte under juli)
11.vara på grönan

Puss Lilla Cissi<3 


Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback