gomorron!

gomorron allesammans!

igår innan jag la mig så började jag faktist läsa en bok"snälla mamma...sluta dricka"
verka vara ganska bra=)

i fredas köpte jag ett par jätte mysiga benvärmare från gina, ett par gråa. har ingen bild på dom=(tyvärr, dom e jätte söta=D

dom här nallarna e  dom sötaste i hela världen=)

nu ska jag gå o göra nånting, juste ska till östermalmtorg ida, min faster fyller år, vi ska till min fabrors kinesika resurang=)sanya ska oxå dit, så det kommer nog blli shit kul, hoppas ajg=D




Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: E m m a

Svar: Tack, tack :D



Sv; Jo, det blir kompisar ^^ sj?

2009-11-09 @ 20:43:57
URL: http://novembersystrar.blogg.se/
Postat av: Mimmi

svar: Tack tjejen, detsamma!

2009-11-10 @ 14:26:09
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback