hinner inte blogga=(

hejsan hoppsan<3

hinner tyvärr inte blogga så mtk den här veckan heller, känner mig lite sressade eftersom vi ska ha biologi prov den här veckan, så sorry.men prov går ju före nästan allt så...
 och nu startar jag en nedräkning här: 4 veckor tills jullov=D
vi börjar vårt jullov den 18:e december.
den 1 dec ska ajg till en käkkirurg dom ska typ undersöka en sak, asså minat änder växer lite konstigt, så jag har tandställning.

men nu måste jag krypa ner i sägen o plugga biologi=)ha det bäst<333

älskar dom här björnarna e så gulliga<333


Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback