ida+godnatt<3

hejsan bloggen<33

nu har jag inte lika ont längre, men det gör fortfarande ont=(satte lite "vax" asså inte sånt man har i håret, men satte lite "vax" för att det inte skulle skava(tandsköttet).men "vaxet" ser inte ut som om det fungerar jätte bra=(

aja shit i det nu, ida som sagt va ja hos tandläkarn, missade en matte lektion, men dom räknade säkert bara på o jag ligger typ pyttepytte lite före så, det spelar nog inte så stor roll=D
vi har bytt platser i klassrummet o jag sitter med millan igen=D
fast ser inte så bra där bak(du kanske inte vet att jag e ganska kort, typ bara 150cm)
men det går säkert bra=P

har gjort :
matteläxan
pluggat lite fysik(troligen kommer vi ha förhör imorn)
o läst igenom spanska glosorna
läst genom lite geografi oxå:P

så ja, jag har väl hunnit med lite saker ida, men har varit på en gansak dålig humör ida, eftersom jag har haft j*vligt ont i min tandställning.
snart ska jag lägga mig, det e trots allt skola imorn!
sov så gott<3





Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback