I'm at home now...

heej bloggen<33

jag e hemma nu elr var det för typ två timmar sen, har inte haft tid att blogga, har pluggat till fysik provet.
juste det gick helt okeys på mitt sp prov.
vad har du gjort ida då?
 
nu kommer en hiss/diss från förra veckan.


-alla prov,läxor,förhör, har blivit lite för mycke nu faktist känner jag

-vissa i klassen som e shit jobbiga




-millan,emma,steffi ni e BÄST!!!!
man kan verkligen prata,lita på er,det ska ni veta:Dtacksam över att jag har er!

-18dagar kvart tills JULLOV!

-snart, o jul då men får presenter!


Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Inez

Vi har också jullov om 18 dagar ^^

Och sen har vi det ända till 11 januari! När slutar erat jullov?

2009-12-01 @ 17:33:12
URL: http://zeni.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback